Etický kodex chování

Pro společnost DM SERVICES, s.r.o., každého z našich pracovníků a zástupců, jsou závazné následující principy:

  • Dodržování platných právních předpisů a morálních zásad poctivého podnikání
  • Nulová tolerance ke korupčnímu jednání.
  • Vedení věrných a nezkreslených informací o hospodaření společnosti.
  • Vyvarování se jakéhokoli jednání, které by mohlo narušit důvěru obchodních partnerů, nebo vyvolat zkreslený dojem o rozsahu a kvalitě poskytovaných služeb.
  • Aktivní zajišťování ochrany klientských dat, jejich obchodních a marketingových informací, včetně zpracovávaných osobních údajů je pro nás prioritou.
  • Dodržování pravidel ochrany soukromí osob a jejich práv.
  • Dodržování stanovených interních pravidel a postupů.
  • Za všech okolností profesionální, čestné a vstřícné vystupování.
  • Respekt k oprávněným zájmům druhých – na pracovišti i v obchodních vztazích.
  • Spoluvytváření přátelského, produktivního a bezpečného pracovního prostředí.
  • Otevřená komunikace uvnitř společnosti.
  • Konstruktivní přístup k řešení potřeb – na pracovišti i v obchodních vztazích, věcně, bez zbytečných emocí.
  • Ochrana životního a pracovního prostředí.
  • Spoluvytváření podmínek pro posilování osobního i profesního rozvoje.
  • Ochrana majetku a práv vlastních, společnosti i třetích osob.

Tyto principy se promítají do našeho chování a řídíme se jimi při veškerých svých činnostech.

 

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Tyto cookies nám pomáhají, abychom vám ukazovali na internetu takovou reklamu, která by se vám mohla líbit a bude pro vás užitečná. Zároveň Vám tyto cookies umožní využít nástroje pro komunikaci v reálném čase (online chat).