Oslovení zákazníků a personifikace zásilek
Abyste vybudovali s vašimi zákazníky vztah na pevných základech, neobejdete se bez správné komunikace. Přesnost a preciznost jsou stěžejní body, na kterých si dáváme záležet při vytváření správného oslovení vašich klientů.
Klíčovým faktorem při komunikaci se zákazníkem je personifikace. Abychom zajistili správná, ale hravá personifikovaná oslovení, je základem naší práce:
- Kvalitní databáze
- Automatizace
- Výstupní kontrola
Díky tomu je výsledkem bezchybnost zásilek.
Personifikovanou zásilku doplníme podle potřeb např. o následující:
- Osobní údaje
- Individuální oslovení
- Číslování tiskovin
- Unikátní ID kódy
- Stav osobního/věrnostního konta
- Obrázek či jiný grafický design
- QR kod či jiný čárový kod
- Přibalení personifikovaného předmětu/dárku
Samozřejmě chápeme, že bezpečnost dat a informací je stěžejní pro jakýkoli byznys. Proto veškeré nakládání s vámi svěřenými údaji probíhá v souladu s GDPR.
Vážený pane Nováku, nebo snad Tomáši, už víte, jak oslovíte vaše zákazníky? V DM Services vám se vším rádi pomůžeme.