Etický kodex zpracování osobních údajů
Společnost DM SERVICES, s.r.o. si je vědoma důležitosti zabezpečení práv a osobních svobod každého jednotlivce, a proto se, spolu s našimi zaměstnanci a zástupci, vždy řídíme při zpracování osobních údajů těmito principy:
- Při zpracování osobních údajů jednáme spravedlivě a transparentně, vždy dbáme na práva a zájmy subjektů údajů a vycházíme jejich právům vstříc.
- Od našich zaměstnanců shromažďujeme pouze osobní údaje nezbytně nutné k danému a konkrétnímu účelu a snažíme se jejich rozsah minimalizovat.
- Poskytnuté osobní údaje zaměstnanců průběžně aktualizujeme a dbáme na jejich správnost.
- Informovanost zaměstnanců o jejich právech v oblasti ochrany osobních údajů je pro nás samozřejmostí.
- Zabezpečení a ochrana osobních údajů je věcí každého z nás, dbáme na zavádění nezbytných technických opatření a dodržování organizačních a procesních pravidel, včetně pravidelné kontroly a školení zaměstnanců.
- Žádné z našich přijatých organizačních a technických opatření k zabezpečení zpracování a ochraně osobních údajů není „jen na papíře“.
- O zjištěných nedostatcích mluvíme a nedostatky odstraňujeme, netolerujeme jejich opakování.
- V rámci realizace zakázek poskytujeme správcům osobních údajů (klientům) potřebnou součinnost při plnění jejich povinností, zavádění opatření k zajištění bezpečného zpracování a ochraně osobních údajů, stejně tak i k naplnění jejich povinností z titulu práv subjektů údajů.
- Jsme vždy otevření, umožňujeme správcům osobních údajů (klientům) provést kontrolu a audit zpracování osobních údajů, spolupracujeme a aktivně se podílíme na zlepšování stavu.
- Vždy dbáme na dodržování daných nařízení a legislativních pravidel a zpracování osobních údajů v souladu s platnými zákony.
- Při zpracování osobních údajů dbáme pokynů správce /klienta/.
- Při zpracování osobních údajů poskytujeme klientům / správcům/ plnou informovanost o jejich zpracování. Jeho průběhu, zabezpečení i spolupracujících subjektech.
- Další zpracovatele (subdodavatele) využíváme pouze po jejich předchozím odsouhlasení ze strany klienta / správce / při zajištění smluvního rámce.