Proč využít tradiční direct mail?

Jedná se o jediné médium, které vaše "sdělení" doručí přímo fyzicky do rukou vaší cílové skupiny.

Tento typ oslovení má oproti jiným formám mimořádně účinný, dlouhodobý a dobře měřitelný efekt.

Je ideálním nástrojem v marketingovém mixu pro oslovení nových i stávajících zákazníků, nebo pro využití v rámci věrnostních programů. Oproti "on-linovým" řešením, které se prezentují výhodou nízkých  nákladů, má řadu výhod, které se ve výsledku projevují při vyhodnocení reálné efektivity.


 

Vede ke konkrétním krokům

Tradiční direct mail má přímý a okamžitý prodejní efekt, vysokou zapamatovatelnost a navíc často zůstává u příjemce dlouhodobě, "tak říkajíc na očích". Pro oslovení vašich stávajících i budoucích zákazníků se jedná o jeden z nejefektivnějších komunikačních kanálů, který je možné využít mimořádně kreativně, v souladu s vaší marketingovou strategií a obchodními cíli.   

 

Přidává osobní aspekt

Tradiční direct mail umožňuje přizpůsobit zásilky a jejich obsah dané cílové skupině a využít osobních a personifikovaných sdělení. Umožňuje projevit individuální pozornost a zájem o osobu příjemce. Současně nejde o virtuální sdělení, ale o fyzický materiál, s vyšší přidanou hodnotou. 

 

Zapojuje všechny smysly

V dnešní době je řada způsobů jak komunikovat. Tradiční plošná a lokální média, internet, sociální sítě, virtuální svět... Ale tradiční direct mail patří mezi několik málo způsobů, jak podat hmatatelné sdělení do rukou příjemce. Nejde jen o to, co je ve sdělení napsáno, ale také o pocit z použitých materiálů, z doteku, vůně, vzhledu nebo i chutě. Tento efekt, je mimořádný. Využití více smyslového vnímání podporuje zapamatovatelnost a stává se součástí rozhodovacího procesu příjemce. . 

 

Je cílený

Tradiční direct mail umožňuje pro prodej, nabídku výrobků a služeb, nebo pro jakýkoli jiný obsah sdělení,  mimořádně praktické cílení. Může být určen pro konkrétní osoby, firmy, vybranou cílovou skupinu dle kriterií, region, spádovou oblast... Dokáže být svému cíli nejblíž a tak dosahuje vysoké efektivity a přímých výsledků.  Umožňuje mimořádně efektivní cílené oslovení firem v daném oboru (oslovit stávající i potenciální obchodní partnery) i  oslovení osob či firem ve spádové oblasti například konkrétní prodejny, nebo poskytovatele služeb. . 

 

Je dobře vyhodnotitelný

Účinnost tradičního direct mailu je ve většíně případů velmi dobře vyhodnotitelná. Jedinečné telefonní číslo, nebo mailová adresa jsou jednou z cest jak si zajistit zpětnou vazbu na realizované aktivity. Stejně tak ale poslouží zájem o promovaný produkt či službu, návštěvnost prodejního místa, nebo webových stránek. Pro vyhodnocení účinnosti je navíc možné realizovat pilotní projekty zaměřené na dílčí cílovou skupinu, nebo region, s jejich následným plošným využitím. 

 

Je srozumitelný

Realizace tradičních direct mailových kampaní je ze své podstaty srozumitelná a jasná. Základem dobrého direct mailu je "mít co říci" a "umět to říci". Vyhodnocení nákladů, úspěšnosti, přínosů je naprosto srozumitelné a nikdo se neztratí v množství čísel, zkratek a údajů, které často není možné nijak ověřit.  

 

Je týmový hráč

Někdy klienti přistupují k marketingu formou volby "buď a nebo". Tisková reklama? Nebo on-line? Direct mail tradiční, nebo formou e-mailu? Nejúspěšnější kampaně jsou ale ty, které využívají více jak jeden kanál a dokáží využít správné segmentace, vzájemné podpory a synergií. Naše zkušenosti ukazují, že role tradičního direct mailu je svými výsledky mimořádná a je nedílnou součástí marketingového mixu. V čem je vyjímečný? Dokáže  přidat ostatním formám komunikace přímý prodejní efekt..

 

První krok je "direct"

Jedná se o jediné médium, které vaši "zprávu" doručí přímo fyzicky do rukou vaší cílové skupiny. Prostřednictvím tradičního direct mailu máte jistou, že se vaše sdělení dostane k rukám adresáta a bude se jím zabývat. Využijte této výhody a zaměřte se už jen na to, aby příjemce oslovilo, upoutalo a vedlo jej ke konkrétním krokům. 

 

 

 

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Tyto cookies nám pomáhají, abychom vám ukazovali na internetu takovou reklamu, která by se vám mohla líbit a bude pro vás užitečná. Zároveň Vám tyto cookies umožní využít nástroje pro komunikaci v reálném čase (online chat).